Jeudisten
01.01.2024
22.04.2024
W/C/T1

Wir wandern im aussichtsreichen Gürbental.
Start ist in Toffen. Nach kurzer Zeit verlassen wir die Gürbe und wandern weiter der Müsche entlang nach Seftigen.
Die Jahreszeit verspricht viele Frühlingsboten und die Gegend ein schönes Alpenpanorama.
Weiter geht es durchs Frohnholz nach Uetendorf, unser Ziel.

Wanderzeit 3.5. Std. / 14 km
Möglichkeit ÖV ab Seftigen

Thun Schalterhalle
166 m / 140 m / 14 km

Aussichtsreiches Gürbental

26.04.2024 10:31
26.04.2024 10:44

Z Hoffe u trochnigs Wätter het sich glohnt. Während dr Fahrt vo Thun uf Toffe het dr grau Himu geng meh blaui Lücke übercho.
Z Startkafi hei mir ir Cafe Bar 21 bim Daniel (e SACler vom Wildhorn) gnosse.
Gmüetlech hei mir üs,16 Froue u Manne, ufe Gürbetalerwäg gmacht. Dr flach u breit Naturwäg isch ideal gsi zum usgibig zäme z brichte.
Bis zur Mittagspouse het sich de d Sunne möge düresetze. Z Plätzli het zur Tour passt: ussichtrichs Gürbetal.
Nach dr Sterkig si mir no knapp e Stung bis Seftige gloffe.
4 Teilnähmendi hei de z Angebot agnoh, mitem Zug zrügg z fahre.
Z 12er Trüppli isch güetlech dr Hoger uf zur Widerhueb. D Ussicht isch prächtig gsi. Trotz Näbufätze hei mir üses Dreigestirn u no viu meh gseh.
Am Waudrand na, bi Wyssbach verbi, si mir zum Fronholz cho. Bi dere schöne Brätlisteu hei mir no einisch e gsellegi Pouse gmacht.
Mit liechtem Rucksack hei mir dr Räschte unger d Füess gnoh. Bi Entenried düre gäge d Chiuche Uetendorf hei mir no einisch chönne d Ussicht i d Bärge u d Landwirtschaft mit sine junge u aute Tier bewundere.
Im Rössli Uetendorf si mir de üse gross Durscht ga lösche. U dr Gspächstoff isch üs geng no nid usgange.
Danke liebi Kolleginne u Kollege, äs isch geng schön mit öich